loading...
ارزان سرا
Parsa بازدید : 10 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست 


قیمت : 40000 تومان


برند : متفرقه


خرید پستی کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست 


قیمت کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست


 



 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.






 


 


خرید کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست ارزان , کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست با قیمت ارزان , خرید پستی کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست, خرید کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست با قیمت 40000 ,خرید کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست فقط 40000 ,خرید متفرقه کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست , kharid online کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست , kharid کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست arzan , qeymat کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست , کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست , تخفیف برای کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست , تخفیف ویژه کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست , کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست با تخفیف ویژه , خرید ویژه کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست














دانلود کتاب چایت را من شیرین می‌کنم | زهرا بلنددوست | طاقچه







ذخیره شده



کتاب چایت را من شیرین می‌کنم اولین داستان زهرا بلند دوست است که در آن در قالب داستانی جذاب از زندگی دختری ایرانی که از کودکی به همراه خانواده‌اش در آلمان زندگی ...

رتبه: ۴٫۳ - ‏۲۹۲ رأی
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





بریده‌های کتاب چایت را من شیرین می‌کنم | زهرا بلنددوست | طاقچه







ذخیره شده



کتاب چایت را من شیرین می‌کنم اولین داستان زهرا بلند دوست است که در آن در قالب داستانی جذاب از زندگی دختری ایرانی که از کودکی به همراه خانواده‌اش در آلمان زندگی ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر




تصاویر برای کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست










































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوستگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام






چایت را من شیرین می کنم - پاتوق کتاب فردا







ذخیره شده



این داستان اولین تجربه داستان نویسی زهرا بلنددوست است که چاپ شده است. ... "چایت را من شیرین میکنم" داستان دختریست به نام سارا، ایرانی الاصل و مقیم آلمان با پدری که ... است و خواننده را به شدت تحت تاثیر قدرت معنوی خود و بزرگی روحش قرار می دهد.





برای چهارمین بار «چایت را من شیرین می‌کنم» - مشرق نیوز







ذخیره شده



۱ بهمن ۱۳۹۷ - رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت برای چهارمین بار روانه بازار کتاب شد.





خرید کتاب چایت را من شیرین می کنم نوشته زهرا بلنددوست از ...







ذخیره شده



خرید کتاب چایت را من شیرین می کنم نوشته زهرا بلنددوست از انتشارات کتابستان معرفت، در شهر کتاب آنلاین.داستان ایران، داستان های فارسی قرن 14.





کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست - Digikala







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی متفرقه ...

رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرور




برای چهارمین بار «چایت را من شیرین می‌کنم - خبرگزاری کتاب







ذخیره شده



۲ بهمن ۱۳۹۷ - به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست در بستری عاشقانه و با تِم محوری مدافعان ...
(function(){ function k(a,b,c){return!a||!b&&m(a)?0:a.getBoundingClientRect?p(a,b,c,function(e){return e.getBoundingClientRect()}):1}function m(a){return"none"==a.style.display?!0:document.defaultView&&document.defaultView.getComputedStyle?(a=document.defaultView.getComputedStyle(a),!!a&&("hidden"==a.visibility||"0px"==a.height&&"0px"==a.width)):!1} function p(a,b,c,e){var d=e(a),f=d.left+window.pageXOffset,n=d.top+window.pageYOffset,h=d.width,l=d.height,g=0;if(!b&&0>=l&&0>=h)return g;0>n+l?g=2:n>=(window.innerHeight||document.documentElement.clientHeight)&&(g=4);if(0>f+h||f>=(window.innerWidth||document.documentElement.clientWidth))g|=8;else if(c){for(b=d.left;a&&a!=c;a=a.parentElement)b+=a.scrollLeft;c=e(c);if(b+h=c.right)g|=8}return g||1};var q,r=["aft","hct","prt","pprt","sct"];function t(a){return google.c.slp?a in google.c.p?google.c.p[a]:-1:(a=u.search.match(new RegExp("[?&]"+a+"=(d+)")))?Number(a[1]):-1}function v(a){q.removeEventListener("click",v);a.stopPropagation&&a.stopPropagation()}var u=location;var w=0,x=0,y=0,z=0,A=0,B,C;function D(a,b,c,e){var d=google.timers.load.t[a];d&&(c||e&&b&&b



کتاب چایت را من شیرین می‌کنم اثر زهرا بلنددوست - کتابچی







ذخیره شده



خرید کتاب چایت را من شیرین می‌کنم نوشته زهرا بلنددوست، انتشارات کتابستان معرفت از کتابچی. به همراه مشخصات، قیمت و درباره کتاب.





گفت‌وگو با زهرا بلنددوست، نویسنده رمان «چایت را من شیرین ...







ذخیره شده



۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - جواد شیخ الاسلامی/ رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست در بستری ... داستان این کتاب، سرگذشت دختری است به نام سارا؛ دختری ایرانی ...





نقد رمان چایت را من شیرین می کنم : کسی کمی سست ایمان باشد ...







ذخیره شده



۳ خرداد ۱۳۹۸ - نقد رمان چایت را من شیرین می کنم :کتاب ماجرای دختری است با پدری از سازمان ... نقد رمان چایت را من شیرین می کنم ، نویسنده: زهرا بلند‌دوست ... بلکه خواننده با دختری احساساتی روبروست که تحت تأثیر جو و دلی که درگیر عشق است، اسلام را می‌ پذیرد. ... در مجموع خانم بلنددوست نویسنده توانایی است که با اصلاح این موارد و ...





معرفی کتاب چایت را من شیرین می کنم - آژانس چهارفصل







ذخیره شده



معرفی کتاب چایت را من شیرین می کنم,زهرا بلند دوست,انتشارات کتابستان,داعش. ... او متولد آخرین سال جنگ یعنی 68 است و این رمان اولین اثر بلند او محسوب می شود.





رمان "چایت را من شیرین می‌کنم" به چاپ سوم رسید - قدس آنلاین ...







ذخیره شده



۱۷ آذر ۱۳۹۷ - رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات ... در بخشی از این کتاب آمده است: «آرام آرام روی قبرهای وسط حیاط قدم می‌زدم و با ...





کتاب چایت را من شیرین می کنم به همراه معرفی و قسمتی از ...







ذخیره شده



۱۸ دی ۱۳۹۸ - این داستان اولین تجربه داستان نویسی زهرا بلنددوست است که چاپ شده است ... “چایت را من شیرین میکنم” داستان دختریست به نام سارا، ایرانی الاصل و مقیم آلمان ... و خواننده را به شدت تحت تاثیر قدرت معنوی خود و بزرگی روحش قرار می دهد ...





[39851] «چایت را من شیرین می‌کنم» برای پنجمین بار منتشر شد







ذخیره شده



۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - به گزارش لیزنا، «چایت را من شیرین می‌کنم» نوشته زهرا بلنددوست توسط نشر کتابستان به چاپ پنجم رسید. ... چاپ. داخلی. » اخبار کتاب ... انتشارات کتابستان معرفت چاپ پنجم این اثر را با قیمت ۳۸۰۰۰ تومان منتشر کرده است.





«چایت را من شیرین می‌کنم» چاپ سومی شد - خبرگزاری مهر | ...







ذخیره شده



۱۷ آذر ۱۳۹۷ - داستان بلند «چایت را من شیرین می‌کنم» نوشته زهرا بلند دوست به چاپ سوم ... کتابستان این اثر را برای نخستین بار در سال گذشته منتشر کرده است.





فعالیت سپاه خارج از مرزها در رمان عاشقانه «چایت را من شیرین ...







ذخیره شده



۱ بهمن ۱۳۹۷ - این رمان اثر زهرا بلنددوست است که از سوی انتشارات کتابستان معرفت باردیگر روانه بازار کتاب شد. زهرا بلنددوست نویسنده رمان «چایت را من شیرین ...





خرید و قیمت کتاب چایت را من شیرین می کنم از غرفه کتابگاه ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب چایت را من شیری از باسلام، با ارسال رایگان از قم. ... وزن خالص: 324 گرم; وزن با بسته بندی: 374 گرم; نویسنده: زهرا بلنددوست; قطع: رقعی ... واقعی است و خواننده را به شدت تحت تاثیر قدرت معنوی خود و بزرگی روحش قرار می دهد.





بانک کتاب ناهید | اثر زهرا بلنددوست | چایت را من شیرین می کنم







ذخیره شده



چایت را من شیرین می کنم. کتابستان معرفت. امتیاز این کتاب. امتیاز 0 / 0 رای. نظر دهید. مشخصات کتاب; توضیحات; دیوار کتاب; دریافت فایل ...





کتاب چایت را من شیرین می کنم - نمایشگاه کتاب - باهوک







ذخیره شده



نام کالا : چایت را من شیرین می کنم: چایت را من شیرین می کنم; پدیدآورنده: زهرا بلنددوست; ناشر: کتابستان معرفت; تاریخ نشر: 1397; نوبت چاپ: 4; تعداد صفحات: 368 ...

رتبه: ۲ - ‏۶ مرور




اولین تجربه داستان‌نویسی یک نویسنده با مضمون مدافعان حرم ...








۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» که اولین تجربه داستان‌نویسی زهرا ... از فارس، چاپ پنجم رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست را نشر ... روانه بازار کتاب شده که با اقبال مخاطبان روبه‌رو شده و به نوبت چاپ پنجم رسیده است.





​رمان «چایت را من شیرین می کنم» به چاپ سوم رسید | رمان ...







ذخیره شده



۱۷ آذر ۱۳۹۷ - رمان «چایت را من شیرین می کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ سوم رسید. ... چقدر اسم خوش مزه ای دارد این کتاب! چایت ...





معرفی کتاب چایت را من شیرین می کنم. - خشکبیجار







ذخیره شده



۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - معرفی کتاب چایت را من شیرین می کنم. ... من شیرین می کنم. از انتشارات کتابستان به قلم :"زهرا بلند دوست" ... می کنم!» یک اثر متمایز ساخته است.





رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» به چاپ سوم رسید - خبری







ذخیره شده



رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ سوم رسید. به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، رمان ...





نگاهی به رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلند دوست ...







ذخیره شده



۲۴ مهر ۱۳۹۶ - بازدیدها: 131. به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، «اسلام علیه اسلام، مسلمان‌ها دیوانه بودند و قطعاً خدایشان هم!»(ص 34). تازه‌ترین اثر «کتابستان» به ...





كتابسرای اشجع|کتاب چایت را من شیرین می کنم|خرید آنلاین ...







ذخیره شده



كیفیت اثر: چاپ تك رنگ، کاغذ تحریر سال چاپ: ۱۳۹۸ ... کتاب چایت را من شیرین می کنم - ادبیات داستانی - رمان - خرید کتاب از. wait. تعداد : ... کتاب چایت را من شیرین می کنم ، ادبیات داستانی - رمان ؛ ناشر: کتابستان معرفت ؛ نوشته: زهرا بلند دوست





برچسب ها - زهرا بلنددوست - خبرگزاری رسا








چاپ پنجم «چایت را من شیرین می‌کنم» ... چایت را من شیرین می&zwnj کنم» اثر زهرا بلنددوست. ... زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار کتاب.





خرید کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست نشر ...







ذخیره شده



چایت را من شیرین می کنم عنوان کتابی است از زهرا بلنددوست که در 368 صفحه و توسط انتشارات کتابستان معرفت در سال 1396 به چاپ رسیده است.





قیمت و خرید کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی متفرقه ...

رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرور




چایت را من شیرین می‌کنم by زهرا اسعد بلنددوست - Goodreads







ذخیره شده



چایت را من شیرین می‌کنم book. Read 33 reviews from the world's largest community for readers. آرام آرام روی قبرهای وسط حياط قدم می‌زدم و با گوشه‌ی چشم، ت...

رتبه: ۳٫۸ - ‏۷۵ رأی
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





لیست قیمت کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلند ...







ذخیره شده



خرید کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلند دوست انتشارات کتابستان معرفت ، لیست قیمت کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلند دوست انتشارات ...





«چایت را من شیرین می‌کنم» از مدافعان حرم می‌گوید







ذخیره شده



۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شد ...





رویارویی داعش و مدافعان حرم در «فنجان چای با خدا»/ «چایت را من ...







ذخیره شده



۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - زهرا اسعد بلنددوست از نویسندگان جوانی است که رمان‌ها و داستان‌های کوتاه ... با خدا» می‌گوید: این کتاب، اثری درباره مدافعان حرم و فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب ... بلنددوست خاطرنشان می‌کند: فصل اول کتاب «چایت را من شیرین می‌کنم» ...





چایت را من شیرین میکنم - نمایش محتوای تولیدات ویژه - صدا و ...







ذخیره شده



رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت برای چهارمین بار روانه بازار کتاب شد.رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» که...





برای چهارمین بار «چایت را من شیرین می‌کنم» - حلقه وصل








۱ بهمن ۱۳۹۷ - رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت برای چهارمین بار روانه بازار کتاب شد. به گزارش حلقه وصل، ...





برشی از رمان «چایت را من شیرین می‌کنم»؛ رنج های یک دختر در ...







ذخیره شده



۱۴ آذر ۱۳۹۶ - آنچه خواندید بخشی از رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست بود که از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شده است.





انتشارات كتابستان - کتابستان







ذخیره شده



چاپ دوم داستان «مسافر جمعه» نوشته سمیه عالمی روانه بازار کتاب شد. ... رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت برای ...





برای چهارمین بار «چایت را من شیرین می‌کنم» – پایگاه اطلاع ...







ذخیره شده



۱ بهمن ۱۳۹۷ - زهرا بلنددوست نویسنده رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» پیرامون این رمان گفته ... که منتشر می‌شود و پیش از این اثری از من منتشر نشده است و برای نگارش آن ... ۳۶۷ صفحه با قیمت ۳۱,۰۰۰ تومان برای چهارمین بار روانه بازار کتاب شده است.





اولین تجربه داستان‌نویسی یک نویسنده با مضمون ... - نوید شاهد








۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» که اولین تجربه داستان‌نویسی زهرا ... به گزارش نوید شاهد، چاپ پنجم رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست را نشر ... روانه بازار کتاب شده که با اقبال مخاطبان روبه‌رو شده و به نوبت چاپ پنجم ...





#زهرا_بلنددوست Instagram posts - Gramho.com







ذخیره شده



#معرفی_کتاب رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست ، از سوی انتشارات #کتابستان_معرفت روانه بازار کتاب شده است. این رمان در رابطه با ...





گفت‌و‌گو با نویسنده رمان "چایت را من شیرین می‌کنم"/ کتابی ...







ذخیره شده



۹ تیر ۱۳۹۸ - گفت‌و‌گو با نویسنده رمان "چایت را من شیرین می‌کنم"/ کتابی درباره مدافعان حرم و جنایات داعش زهرا بلندوست گفت: در این رمان به زبان ساده درباره داعش ...
وارد نشده: بلنددوست ‏| باید شامل این عبارت باشد: بلنددوست





چاپ چهارم از چایت را من شیرین می‌کنم - کتاب نیوز







ذخیره شده



۲ بهمن ۱۳۹۷ - رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست در بستری عاشقانه و با تِم محوری مدافعان حرم، به مسئله داعش و فعالیت سپاه در خارج از مرزها ...





​رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» به چاپ سوم رسید








زهرا بلنددوست نویسنده رمان چایت را من شیرین می کنم پیش از این در گفت وگو با ... رمان گفته بود: این رمان کار اولم است که منتشر می شود و پیش از این اثری از من منتشر ... اما این غریبه، با شلوار کتاب مشکی و پیراهن مردانه سرمه ای رنگش، زیادی دلنشین ...





«چایت را من شیرین می‌کنم» از مدافعان حرم می‌گوید - 24Khabar.com







ذخیره شده



به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شد.





خرید کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست از ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب چایت را من شیرین می کنم از انتشارات کتابستان معرفت توسط زهرا بلنددوست با موضوع داستان های فارسی قرن 14 در فروشگاه آنلاین خرید ...





«چایت را من شیرین می کنم» از مدافعان حرم می گوید - تی نیوز







ذخیره شده



رمان «چایت را من شیرین می کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شد. زهرا بلنددوست نویسنده رمان «چایت را من شیرین می کنم» ...





برای پنجمین بار «چایت را من شیرین می‌کنم - آخرین خبر








۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - این کتاب زهرا بلنددوست در بستری عاشقانه با محوریت مدافعان حرم پیش می ... رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» که انتشارات کتابستان معرفت آن را ...





برای چهارمین بار «چایت را من شیرین می‌کنم» - مشرق - خبربان








۱ بهمن ۱۳۹۷ - رمان «چایت را من شیرین می کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت برای چهارمین بار روانه بازار کتاب شد.





زهرا بلنددوست نویسنده کتاب چایت را من شیرین می کنم







ذخیره شده



زهرا بلنددوست، متولد اسفند 68 در شهر قم است. او لیسانس الهیات دارد و اصالتاً رشتی است. کتاب های زهرا بلنددوست. کتابی برای نمایش وجود ندارد ! نویسندگان مرتبط با ...





کتاب چایت را من شیرین می‌کنم [چ1] -شبکه جامع کتاب گیسوم







ذخیره شده



۲۱ اردیبهشت ۱۳۷۷ - کتاب چایت را من شیرین می‌کنماثر زهرا بلنددوست، سفانه الهی بوده و چاپ 1 آن در سال 1396 توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است.





کتاب رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» نوشته «زهرا بلنددوست»







ذخیره شده



۵ اسفند ۱۳۹۸ - #رمان خوبی از #زهرا_بلنددوست. پدر خانواده هوادار سازمان #منافقین ساکن آلمان. پسر به #داعش می‌پیوندد. راوی دختر خانواده است که دین ندارد. در کنار ...





بلنددوست: چایت را من شیرین می کنم از مدافعان حرم می گوید ...








۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس ، رمان چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه ...





برای سومین بار «چایت را من شیرین می‌کنم» - تلکسیران








رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت برای سومین بار روانه بازار کتاب شد. به گزارش مشرق، رمان «چایت را من شیرین ...





اولین تجربه داستان‌نویسی یک نویسنده با مضمون ... - تهران پرس








۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری تهران پرس، چاپ پنجم رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست را نشر کتابستان معرفت ...





از یک لجبازی ساده شروع شد! - فاش نیوز







ذخیره شده



نام «زهرا اسعد بلند دوست» این روزها با نوشتن یک رمان درباره مدافعان حرم بر سر زبان ها ... رمان «چایت را من شیرین می کنم» روایت خانواده ای ایرانی است که ساکن آلمان هستند. ... ی رجوی است و پسر تحت تاثیر تبلیغات داعش، وارد گروهکی تروریستی می شود. ... رمان من تو اینستاگرام و و کانال های مختلف دست به دست می شد و به چاپ کتاب ...





لجبازی که مسیر اولین رُمان مرا به مدافعان حرم گره زد - راه دانا







ذخیره شده



۱۷ مهر ۱۳۹۶ - گفتگو با نویسنده رمان "چایت را من شیرین می کنم "؛ ... اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا اسعدبلنددوست، نویسنده کتاب “چایت را من شیرین می کنم ” در ... بلند دوست به کلیت داستان این رمان اشاره کرد و عنوان کرد: رمان «چایت را من ... پدر سر سپرده ی رجوی است و پسر تحت تاثیر تبلیغات داعش، وارد گروهکی تروریستی می شود.





#زهرا_بلنددوست Instagram posts (photos and videos) - ...








#معرفی_کتاب رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست ، از سوی انتشارات #کتابستان_معرفت روانه بازار کتاب شده است. این رمان در رابطه با ...





پارتی بازی رویداد رایج این روز‌های نویسندگی شده است/برخی ...







ذخیره شده



۱۵ تیر ۱۳۹۸ - نویسنده کتاب «چایت را من شیرن می‌کنم» گفت: تنها افراد معدودی ... پارتی بازی رویداد رایج این روز‌های فیلمنامه نویسی در آثار تصویری شده است و اجازه تحول در این عرصه را نمی‌دهد. ... زهرا بلنددوست نویسنده کتاب و فیلمنامه‌نویس، در گفت و گو با ... وی در خصوص استقبال ناشران از کتاب «چایت را من شیرین می‌کنم» اظهار ...





برای سومین بار چایت را من شیرین می‌کنم - سلام نو







ذخیره شده



۱۷ آذر ۱۳۹۷ - رمان چایت را من شیرین می‌کنم اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت برای سومین بار روانه بازار کتاب شد.





داستانی در پیرامون حضور مدافعان حرم در سوریه







ذخیره شده



۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - در ادامه سلسله مطالب معرفی کتاب، امروز قصد داریم رمانی با رنگ و بوی دفاع از حرم اهل بیت به شما معرفی کنیم. چایت را من شیرین می‌کنم، نام رمانی است از زهرا بلند دوست در مورد حضور مدافعان حرم ... این اثر، اولین اثر خانم بلند دوست است.





فارس - رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» به چاپ سوم رسید ...







ذخیره شده



۱۷ آذر ۱۳۹۷ - به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ ...





چاپ سوم رمان “چایت را من شیرین می‌کنم” از سوی انتشارات ...







ذخیره شده



به گزارش کتابونه؛ رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی ... آن را منتشر کرده، در ۳۶۷ صفحه با قیمت ۲۲هزار ۵۰۰ تومان روانه بازار کتاب شده است.





برای چهارمین بار «چایت را من شیرین می‌کنم» - آرمانین







ذخیره شده



۱ بهمن ۱۳۹۷ - رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت برای چهارمین بار روانه بازار کتاب شد.





کتاب - جام جم آنلاین







ذخیره شده



کتاب. از کتاب‌هایی که می‌توانم نام ببرم «منِ او» اثر رضا امیرخانی و هفت جن از ... «چایت را من شیرین می‌کنم» نام رمانی از نویسنده معاصر ایرانی، زهرا بلنددوست است.





کتاب چایت را من شیرین می کنم - زیست | بازار زندگی ایرانی







ذخیره شده



این داستان اولین تجربه داستان نویسی زهرا بلنددوست است که چاپ شده است. ... "چایت را من شیرین میکنم" داستان دختریست به نام سارا، ایرانی الاصل و مقیم آلمان با ... واقعی است و خواننده را به شدت تحت تاثیر قدرت معنوی خود و بزرگی روحش قرار می‌دهد.





انتشارات ستارگان آسمان – Telegram







ذخیره شده



چایت را من شیرین می‌کنم ✍زهرا بلنددوست @setaregane_aseman ... اما این غریبه، با شلوار کتاب مشکی و پیراهن مردانه سرمه ای رنگش، زیادی دلنشین به کامِ ... از سویی می توان شیطنت نهفته در شخصیت پردازی یوسف در این اثر و زاویه نگاه شجاعی در ...





کتاب هایی ایرانی که حتما دوستشان خواهید داشت (سری سوم ...







ذخیره شده



این داستان اولین تجربه داستان نویسی زهرا بلنددوست است که چاپ شده است. داستانی که به گفته ... “چایت را من شیرین میکنم” داستان دختریست به نام سارا، ایرانی الاصل و مقیم آلمان. با پدری که ... و ناپدید می شود. کتاب اشکانه اثر ابراهیم حسن بیگی.





برای چهارمین بار «چایت را من شیرین می‌کنم»








۱ بهمن ۱۳۹۷ - رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت برای چهارمین بار روانه بازار کتاب شد. مشرق نیوز.





برشی از رمان «چایت را من شیرین می‌کنم»؛ | پایگاه خبری ...







ذخیره شده



۳۰ مهر ۱۳۹۶ - آنچه خواندید بخشی از رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست بود که از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شده است.





#زهرا_بلند_دوست hashtag images - Imglore







ذخیره شده



چایت را من شیرین میکنم به قلم زهرا بلند دوست انتشارات کتابستان معرفت . ... جایی که سارا قرار است از #اسلام دفاع کند با دختری احساسی که تحت تاثیر جو و دلی که عاشق شده ... نام کتاب: چایت را من شیرین می کنم ✒نویسنده: زهرا بلنددوست.





معرفی_کتاب رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا ...








۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - معرفی_کتاب رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست ، از سوی انتشارات #کتابستان_معرفت روانه بازار کتاب شده است. این رمان در ...





رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» به چاپ سوم رسید | سیاست بان








۱۷ آذر ۱۳۹۷ - به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات سیاست بان، رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ سوم ...





باشگاه کتابخوانی quot صامدquot اسلام این فرهنگ اسلامی مردم ...







ذخیره شده



در جلد اول این کتاب به بیان زندگی و خاطرات پهلوان شهید ابراهیم هادی پرداخته شده است. ... کتاب چایت را من شیرین می کنم نوشته خانم زهرا بلنددوست بوده که توسط ... بوده که توسط انتشارت بان معنوی ناشر تخصصی آثار نویسنده به چاپ رسیده است.





کتاب چایت را من شیرین می كنم قیمت سال 98 - برخط بوک







ذخیره شده



کتاب چایت را من شیرین می كنم. 31,000 تومان افزودن به سبد خرید چايت را من شيرين مي كنم (شميز،رقعي،كتابستان معرفت). جزئیات بیشتر. کد کتاب: 53941 ... نویسنده: زهرا بلنددوست. چاپ: مترجم: ... هیچ دوستی به‌جز کوهستان اثر بهروز بوچانی ...

رتبه: ۶۱۰ - ‏۱۶۳ مرور




بلنددوست: «چایت را من شیرین می‌کنم» از مدافعان حرم می‌گوید







ذخیره شده



۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، رمان «چایت را من شیرین می کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه ...





خبرنامه محام(رمان و داستان کوتاه) – Telegram







ذخیره شده



موضوع کتاب : ادبیات/ادبیات داستانی/ایران/داستان کوتاه ... چایت را من شیرین می کنم ... مولف : زهرا بلنددوست ... Forwarded from كتاب محام. من رازی دارم ناشر : پرسمان مولف : زهرا تندکی ... با حضور نویسنده ی اثر خانم «نسیم مرعشی» در محل کتاب محام





لیست کتابهای انتشارات کتابستان معرفت |فروشگاه ...







ذخیره شده



افزودن به سبد خرید. به من گفتن تنها بیا: پشت خطوط داعش 390000 ریال 351000 ریال ... افزودن به سبد خرید. چایت را من شیرین می کنم 400000 ریال 360000 ریال.





از‌جنگ‌تحمیلی‌تا‌مدافعان‌حرم‌بر‌پرده‌نقره‌ای - سیاست روز







ذخیره شده

PDF

۲ مهر ۱۳۹۶ - انتش ارات کتابس تان معرفت رم ان »چایت را من. شیرین می کنم« را به قلم زهرا بلند دوست منتشر کرد. این رمان که نخس تین اثر داستانی ...





چایت را من شیرین می کنم - tollou.ir







ذخیره شده



نام ناشر: کتابستان معرفت; نام نویسنده: زهرا بلنددوست ... «چایت را من شیرین می‌کنم» داستان دختری است به نام سارا، ایرانی‌الاصل و مقیم آلمان با پدری که سمپات سازمان ...





چايت را من شيرين مي كنم-آثار بوك | 20% تخفيف - پخش ...








زهرا بلنددوست. قطع : رقعي. نوع جلد : شميز. تعداد کل صفحات : 368. زمان چاپ : 1396. وزن : 300. اضافه به سبد خرید. نظردهی; توضیحات. كتاب چايت را من شيرين مي كنم ...





برای سومین بار «چایت را من شیرین می‌کنم»|مشرق - خبرپو








۱۷ آذر ۱۳۹۷ - به گزارش مشرق، رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت برای سومین بار روانه بازار کتاب شد.





کتاب فروشگاه دیجی کالا - فروش ویژه صفحه 124 - ایمالز







ذخیره شده



کتاب قصه های من و بابام، لبخند ماه اثر اریش ازر کتاب قصه های من و بابام، لبخند ماه ... کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست کتاب چایت را من شیرین می ...





1397/09/17 - رمان «چایت را من شیرین می کنم» به چاپ سوم ... - ...








۱۷ آذر ۱۳۹۷ - به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، رمان «چایت را من شیرین می کنم» اثر زهرا بلنددوست از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ ...





رنج‌های یک دختر در اردوگاه داعش! | روزنامه اصفهان زیبا







ذخیره شده



۱ آبان ۱۳۹۶ - آنچه خواندید بخشی از رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» اثر زهرا بلنددوست بود که از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شده است.





رمانی با موضوع مدافعان حرم منتشر شد








۴ مهر ۱۳۹۶ - ... کتابستان معرفت رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» را به قلم زهرا بلند دوست منتشر کرد. این رمان که نخستین اثر داستانی نویسنده آن به شمار می‌رود داستان بلندی ... مقایسه ی نظریه انسان کامل در کتاب الانسان الکامل عزیزالدین نسفی ...





معرفی کتاب‌هایی که دختران شخصیت قهرمانشان هستند - ...







ذخیره شده



۱۳ تیر ۱۳۹۸ - اگر اطرافتان دخترانی دارید، احتمالاً این چند جلد کتاب می‌تواند هدیۀ خوبی ... «سارا» در «چایت را من شیرین می‌کنم»؛ اثر زهرا بلنددوست؛ انتشارات ...





کتاب رمان چایت را من شیرین می‌کنم» نوشته زهرا بلنددوست» - ...







ذخیره شده



کتاب رمان چایت را من شیرین می‌کنم» نوشته زهرا بلنددوست» ... کتاب «ستون ۱۴۵۳» نوشته مسلم ناصری ... کتاب «مسائل آموزش و پرورش» محمدطاهر معیری ... اثر دکتر احمدعلی قانع · کتاب «آئینه تمام‌نما» نوشته «محیی‌الدین حائری شیرازی» · کتاب «کورش ...





کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلنددوست | آیلار کالا







ذخیره شده



۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - به اندازه‌ی طول و عرض (درازا و پهنا) کتاب و ‌مجلات، قطع می‌گویند. استاندارهای قطع برای شناسایی اندازه‌های مختلف و انتخاب بهترین ابعاد برای کتاب یا ...





کتاب 73 داستان اثر زهرا صالحي انتشارات داريوش | enabling ...







ذخیره شده



این پست از فروشگاه فایل برتر به کتاب 73 داستان اثر زهرا صالحي انتشارات ... مزدآبادی انتشارات یا زهرا (س) کتاب چایت را من شیرین می کنم اثر زهرا بلند دوست ...





خرید اینترنتی چایت را من شیرین می کنم - فروشگاه اسوه







ذخیره شده



رمان چایت را من شیرین می کنم روایت عاشقانه و هیجانی از زندگی سربازان گمنام ی ست که برای دفاع از حریم از جان خود می گذرند .





چايت را من شيرين مي‌كنم/انتشارات آگاه







ذخیره شده



خانه · رمان، داستان كوتاه و مجموعه داستان ايراني; چايت را من شيرين مي‌كنم. تصویر چايت را ... نويسنده: زهرا بلنددوست. قطع: پالتويي ... کتاب‌های مرتبط با موضوع کتاب.





چایت را من شیرین می کنم - فروشگاه اینترنتی کتاب قاصدک







ذخیره شده



چایت را من شیرین می کنم مؤلف: زهرا بلنددوست آرام آرام روی قبرهای وسط حیاط قدم می ‌زدم و با گوشه چشم، تاریخ نوشته شده بر آن‌ ها را می‌ خواندم. بعضی جوان، بعضی ...





چایت را من شیرین می کنم - بوکیکو|خرید کتاب|فروشگاه ...








چایت را من شیرین می کنم. نویسنده :زهرا بلنددوست. ناشر :كتابستان معرفت. توضیحات; نظرات. توضیحاتی برای این کتاب موجود نیست. امتیاز شما به محصول.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 444
  • بازدید سال : 1,821
  • بازدید کلی : 14,218